Forum | Voyages à Rabais® Comparez Constatez Voyagez clavardage

Jamaique..Riu Montego Bay

Général

Enfin réserver! y-a-t-il des gens qui ont aussi reserver pour ce nouveau Riu en Jamaique nous y seront du 6 dec au 20 dec Glisser et Déposer

Nous avons réservé pour le Riu mais du 23 janvier au 6 février, je suis contente, car j'espère qu'après ton retour vous pourrez me faire un compte-rendu, car actuellement il y a seulement des commentaires en anglais sur tripadvisor et comme que je comprend pas l'anglais, d'après le peu que je lit c'est assez négatif. Je vous souhaite un super de beau voyage et au plaisir d'avoir votre point vue.cali

Ca me fera plaisir de te donner un compte rendu !

ca me fera plaisir de te donner un compte rendu !

Great Place”Glisser et Déposer Un de sastifait!!!!!!!!!!!

Riu Montego Bay Hotel

Oct 3, 2008 New
4/4 found this review helpful

Just got back from Riu Montego Bay. Stayed there on Sept. 27 -Oct. 1. Our first time to Jamaica. OH MY GOSH!!!! We had the best time. I don't know where the negative reviews are coming from. This place is gorgeous.

Arriving at the airport, going through immagration and customs didn't take long and off to find our shuttle to our hotel. Everyone welcoming us to Jamaica and off to the resort.

Check in didn't take long at all. About 10 mins. and we were on our way to our room. Our room was nice. One large bed, tv, patio, two sinks in bathroom, mini bar everything worked fine.

The beach was nice and clean. No jelly fish issues like I have read. Plenty of lounge chairs at beach and at pool. The jerk chicken hut was located right on the beach. The vendors in the water wanted you to look at their stuff, they were very friendly and if you were not interested just say I'm good or no thanks.

The pool was very relaxing with a swim up bar. The other pool had a volley ball net in it. Had cement lounge chairs in the pool that were very relaxing. You have a towel card and that gets you a towel, if you need a new towel just return you old towel and get a new one. No Problem

The enterainment staff was wonderful. They have some really great people working there. You never meet a stanger. Once they introduced themselves to you, they will know you from then on and will visit or speak to you everytime you pass them.
The shows at night were good. The MISS Riu w

up

merci à toi à l'avance c'est gentil de ta part et si tu vas voir les photos actuelles des voyageurs, elles sont superbes, pour les comptes rendus des américains je ne me fie pas trop sur eux car ils sont difficiles et surtout l'hôtel venait d'ouvrir, c'est certain qu'il y a encore des ajustements à faire. cali

Je me disait la meme chose aux commentaires des américains mais les photos sont tres belles ainsi que les videos .Nous sommes des habitues de la Republique Dominicaine et cette fois ce sera la Jamaique faut bien faire changement de temps en temps. 

Great Place”Glisser et Déposer Un de sastifait!!!!!!!!!!!

Riu Montego Bay Hotel

Oct 3, 2008 New
4/4 found this review helpful

Just got back from Riu Montego Bay. Stayed there on Sept. 27 -Oct. 1. Our first time to Jamaica. OH MY GOSH!!!! We had the best time. I don't know where the negative reviews are coming from. This place is gorgeous.

Arriving at the airport, going through immagration and customs didn't take long and off to find our shuttle to our hotel. Everyone welcoming us to Jamaica and off to the resort.

Check in didn't take long at all. About 10 mins. and we were on our way to our room. Our room was nice. One large bed, tv, patio, two sinks in bathroom, mini bar everything worked fine.

The beach was nice and clean. No jelly fish issues like I have read. Plenty of lounge chairs at beach and at pool. The jerk chicken hut was located right on the beach. The vendors in the water wanted you to look at their stuff, they were very friendly and if you were not interested just say I'm good or no thanks.

The pool was very relaxing with a swim up bar. The other pool had a volley ball net in it. Had cement lounge chairs in the pool that were very relaxing. You have a towel card and that gets you a towel, if you need a new towel just return you old towel and get a new one. No Problem

The enterainment staff was wonderful. They have some really great people working there. You never meet a stanger. Once they introduced themselves to you, they will know you from then on and will visit or speak to you everytime you

moi j'y serai la semaine du 29 novembre au 6 Déc.

Bdan

Nous serons dans l'avion a ton retour j'espere que tu aura bien apprecier ton voyage

Je ne t'oublie pas, à toi aussi je te souhaite un superbe voyage et nous avons hâte de te lire à ton retour. cali

Bonjour à toi, merci , oui je surveille moi aussi sur trip, comme je t'ai mentionné les américains sont trop critique, je suis d'avis que ça va être super, les photos super belles. Je te souhaites le plus merveilleux voyage, que cela doit être agréable de faire une nouvelle découverte. Bon dimanche à toi. cali

Hé,pas si mal tout est vendu pour les semaines du 6 au 10 dec! au Riu Montego Bay!

commenter