Forum | Voyages à Rabais® Comparez Constatez Voyagez clavardage

Message a l'hotel

Bonjours j'ai concocté un petit message pour des demandes a l'hotel pouvez vous m'aider voir si cela est correct ou si une meilleure formule serait approprié! Cest pour l'hotel melia las dunas

Hello! We have booked vacation on the 9 may to the 16 may 2015!We are a parti of 8(plus a baby) ! We are celebrating two event and would like to know if we can get a little something special in the room for the event and to reserve a nice dinner at the romantico restaurant for all of us on monday to celebrate the event!

Our reservation name:

-"name",M"name"and the baby "name"we are expecting a new baby ) we would like a crib in the room for the baby and ground floor.

-M"name" and "name" its "name" birthday if we can get something  in the room for the birthday lady!!) 

second floor room if possible

-"name"and "name": second floor room if possible

-"name and "name" second floor room if possible

We would also like to know if we can get room near the buffet because of the pregnant lady !

A big thank you and see you on the 9 may 2015!!!!

Jai mis "name" au lieu se nos noms juste pour pas devoiler le nom de mes amis sur le dorum hihi

Vous avez oublié, à mon sens, quelque chose d'important !!!!

Votre numéro de réservation et le nom de votre grossiste.

Je lai pas encore! Cest quelqu'un dautre qui la! Et je vais envoyer le message seulement 5 jours avant mais je veux etre sur que mes demandes sont correct ou si yen a dautre que je devrais faire au lieu de ceux la!

Je ne suis jamais aller a cette hotel donc je sais pas trop quoi demander (enplacement de chambre ou souper de fete quelle resto est mieu)

commenter