Forum | Voyages à Rabais® Comparez Constatez Voyagez clavardage

Bon retour Dado!

Bon retour a vous Dado comment c'est passé votre 2ieme semaine au Viva Wyndham ?

Bien content de vous avoir rencontré vous et votre conjoint et merci encore pour votre bouteille de mousseux ça l'a très bien terminé nos vacances!

J'ai fait des recherches pour le Chic Punta Cana  pour Septembre je sais pas si c'est dans  vos dates mais 24 ,26,27 et 29 il y a des DJ .

Voici ce que j'ai trouvé.

CHIC PUNTA CANA WILL BE HOSTING TWO DJ RETREATS THIS COMING SEPTEMBER!

We have partnered with the DJ Dispensary to bring these 3 day retreats to CHIC. The DJ Dispensary hosts retreats around the world specializing in small class sizes to optimize the guest experience. The 3 day retreats wraps up with each DJ student performing at the closing party in front of a live crowd at CHIC!

Retreat dates:
Thursday, Sep 24 - Saturday, Sep 26   
Sunday, Sep 27 - Tuesday, Sep 29

Who is this retreat for?
Anyone who has always wanted to get into DJ’ing or is a DJ and wants professional instructors to take you to the next level!

What guests will learn on a DJ Retreat?
Morning sessions which cover the theory and demonstration of what guests will be learning that day, and afternoon one on one practical session with a private tutor to hone their DJ skills. For the rest of the day guests are free to enjoy their All Exclusive Experience at CHIC! 

The experienced international DJ tutors spin the tunes as the sun slips from view and are on hand for a catch up on all of the day’s activities. The retreat also includes a beach screening of some of the most important Disco/House documentaries and films. Guests will learn to mix, the science behind DJ’ing and perhaps most importantly of all –the art of entertaining. At the end of the retreat we turn the decks over to our retreat participants to play a live DJ set to our party-ready guests, friends and music lovers at CHIC!

What is included on a DJ retreat??

• Small class sizes (maximum ten per class)
  • Twice daily group & one-on-one tuition with a personal tutor
  • Nightly sunset spin sessions and a film night on the beach
  • Your own LIVE DJ set at the end of retreat closing party
  • USB of recording and photos from your live DJ set at the closing party
  • A recording and photos from your live DJ set at the closing party
  • We also stream your set live to your friends back home & the rest of the world!
  • DJD Survival Goodie Bag including tote bag, t-shirt, headphones, handbook and DJ Dispensary Certificate!

For more information and to reserve your spot email: marketing@bluediamondresorts.com

Day Session – Day 1Day Session – Day 2Day Session – Day 3DJ History
Equipment familiarization
Introduction to beat-matchingCDJ's In Depth
Beat matching
Cueing
Beat structure & Pitch ControlDJM In Depth
Track structures
Using EQNight Session – Day 1Night Session – Day 2Night Session – Day 3Sunset session with your International DJ TutorsScreening of 'Maestro' documentary charting the rise of Disco and its transformation to house musicClosing Party - your first DJ set in front of a live audience!

http://www.chicpuntacana.com/en/dj-retreats.aspx

Aussi j'aimerais avoir votre comparaison entre le Viva et Akumal .

Bon retour et au plaisir de se recroiser, saluez votre conjoint de notre part.

Holà,Pelicano de retour samedi très bon vol aucun retard.A Playacar gros problème d algues la plage et mer il y en a plein impossible pour moi de me baigner et beaucoup de vagues heureusement il a fait beau alors les gens était très condensé dans la seul piscine qui était à 97 degre weuk! Alors la douche était la seule solution.Comparaison des deux hôtels 10 fois mieux a Akumal sur tous les points.Autre déception il ne loue plus de Buggy a Playacar mais nous avons fait beaucoup de vélo.Ca nous a fait plaisir de vous rencontrer toi et Ta douce....Au plaisir de se croiser à nouveau.

C'est dommage pour la mer et dommage pour le Buggy vous aviez tellement hâte d'en louer un encore une fois...

On regarde le Breathless Punta Cana pour septembre il y a un nouveau Dreams qui devrait ouvrir a la Romana,c'est pas facile de magasiner...

A la prochaine!

Bon retour Dado, lequel des deux Viva étiez-vous???

Je pars le 21 juin pour le Viva Wyndham Maya, j'ai parti un post : Viva Wyndham Maya Riviera Maya peut-être que vous pourriez répondre à mes questions????Merci!smiley

nous aussi on a le chic punta cana dans notre angle de tir pour première semaine de septembre !

oups accrocher le piton send , c'est ça que je disais on a le chic punta cana en mire pour septembre notre seule inquiétude est pour la plage . car la façon style moderne et luxueux du resort nous interpelles ! la plage par contre ne semble vraiment pas être la plus invitante de punta cana ! il reste par contre un des resorts qui nous attirent le plus si le rapport qualité prix est bon . car là il est à presque 1500 $ pour une semaine en septembre dans une semaine standard . moi payé 1500-1800 $ dans une chambre standard en hiver aucun problème , mais payé 1500 $ en standard en septembre un peu de la misère . s'il tomber à 1100-1200 $ on va y être .

Merci Pelicano pour les info sur le chic Punta Cana!

commenter