Forum | Voyages à Rabais®

Cubana pois des valises...

Général

J'ai besoin d'aide .... je comprends que le poids des bagage enregistré et en cabine est de 20 kilos total... la valise de cabine doit entrer sous le siège... pas plus de 5 kilos (inclus dans le 20 kilos) ...

Si quelqu'un reviens de voyage avec Cubana... se serait-gentil de me rassurer....

Merci Dora la stressée 23 dodos...

The baggage allowed franchise for children and adults is:

- Tropical Class: 30 Kgs (66 pounds)
- Tourist Class: 20 Kgs (44 pounds)

The allowed franchise includes both the invoiced baggage and the uninvoiced one.

Cubana does not have any responsibility for the uninvoiced baggage. The passenger is the one to take care of it.

The allowed items included in the personal weight of the passenger are clearly stated in the plane ticket; among them, lady´s purses, photographic cameras, etc.

Cabin Baggage

The cabin baggage (uninvoiced) is the one that the passenger carries with him beside the allowed items that are under his care in the plane cabin. Its weight is included in the allowed franchise. It can not be accepted if it does not have a label and if it weights more than 5 Kgs. Its size has to correspond with the space under the seat. That is, the sum of the three dimensions can not be more than 115 cms (45 inches).

If the baggage (invoiced and uninvoiced) weights more than what a franchise states, then the excess weight should be paid. This does not include the allowed items.

Oups moi qui croyait que c'était 23kg et 8 kg pour le bagage cabine. J'ai pris cette information à cet endroit.  http://billetterie.voyagesarabais.com/infos.asp

J'ai pas pris de chance j'ai appellé directement Varaplaya et comme vous dites Miss July c'est cela...

Ouf et re-ouf... parce que là je sais pas ce que j'aurais fait mais à part porter toujours les mêmes vêtements, le même maillot, et relire le même livre ....

oufff Dora tu m'as donné des sueurs froides!!!Glisser et Déposer Un peu plus, je commençais à enlever du stock dans ma valise. Merci DoraGlisser et Déposer

Je suis de l'école du 2 valises de 40 livres chacune ... je vous dis que dans ma petite 44 livres je suis à l'étroit je m'y fais avec les années mais...

commenter
Répondre