Veuillez prendre note que nos bureaux sont actuellement fermés à l'occasion de la Fête nationale du Québec. Nous serons de retour demain, le 25 juin, dès 9 h.


Samana

Général

Y'a du monde qui ont des nouvelles du Windham à  Samana 

ils y a des dommages?

https://www.facebook.com/groups/1738581106428193/https://www.facebook.com/groups/1738581106428193/

 

on a souvent des nouvelles des gens qui y sont  tu dois jute faire une demande vue que le groupe et privé 

Taysea Hall I contacted the hotel directly yesterday and according to the person I spoke with they were did not suffer any damages and are getting right back to business. He also said it was a nice sunny day yesterday. We are departing on the 25th and as of today haven't received a cancellation from Air Canada. Fingers crossed all is well.

super 

commenter
Répondre