Demande

Autres

BOnjour je ne suis pas capable de faire mes recherches pour deux chambres, nous sommes deux adultes avec nos deux grands enfants de 17 et 16 ans. Merci de nous aider pour un départ avant le 30 décembre. Direction Riviera maya ou punta cana ou perto vallarta.

Vous pouvez appeler à l’agence de  VAR.

To find the best option for two adult rooms in Riviera Maya, Punta Cana or Puerto Vallarta, follow these steps: 1. **Online Travel Agencies (OTAs):** Explore online travel agencies such as Expedia , Booking.com, or Agoda for a range of accommodation options, filtering by number of rooms. 2. **Hotel Websites:** Visit official hotel websites for exclusive offers and promotions when booking directly. 3. **Reviews and Ratings:** Check reviews on platforms like TripAdvisor or Google for feedback from other travelers. 4. **All Inclusive Resorts:** Consider all inclusive resorts in Riviera Maya and Punta Cana for complete packages. 5. **Flexible Dates:** Use date flexibility on booking platforms to find better deals. 6. **Aircompanion

:** Explore packages combining flights and accommodation for great deals. 7. **Direct Contact with Hotels:** Contact hotels directly for special promotions, discounts or upgrades. 8. **Vacation Rentals:** Explore rental platforms like Airbnb or Vrbo for private, budget-friendly options. Compare prices, read reviews, and consider amenities and location to meet your preferences.

Appeler VAR ou son agence irait plus vite.  Je n’encourage jamais des compagnies comme Groupon etc.  De toute façon, ils ne donnent pas les meilleures chambres.  Pour ce qui est du Québec, j’aime mieux encourager l’hôtelier directement.

Allo

Le meilleur site pour faire des recherches c’est TripCentral

Vous aurez une vue d’ensemble de cçe qui est disponible par pays et/ ou région, mois.semaines,jours.

Votre site Marcel est intéressant, mais vaut mieux vérifier ailleurs  le prix car l’hôtel où je vais en avril est 120$ moins cher sur le site de VAR.

Mais ça donne un bon aperçu.

commenter
Répondre