Forum | Voyages à Rabais®

fer a repasser au pelicano???

Général

salut

pour ceux qui ont deja ete au sol pelicano a cayo largo,y a t il un fer a repasser dans chaque chambre???

si non a ton le droit d 'en amener un???

cubainbrun qui s'informe pour sa blonde!Glisser et Déposer

Pas de fer à repasser dans la chambre 4117 du Sol Pelicano.
Je ne sais pas pour les autres chambres.

Tu a tout a fait le droit d'en aporter un !

PAUL !

Import by travelers of the following items is prohibited:

• Electric power plants (generators)
  • Wireless telephones
  • wireless microphones
  • Video equipments of all types, notwithstanding the country of manufacture or brand, including those produced and sold in the market as built-in accesories for other equipments (VCR, DVD, etc.) Shall be exempted from this prohibition foreign diplomatic personnel, Cuban officials having stayed abroad for over a year, as well as individuals authorized to import household ménage.

• Freezers of more than seven cubic feet of capacity;
  • Air conditioners;
  • Electric kitchens and furnaces - of all types, models and capacities
  • Electric ovens - of all types, models and capacities, including micro waves.
  • Electric showers - of all types, models and capacities
  • Electric fryers - of all types, models and capacities
  • Electric water heaters
  • Electric irons without sprinkler consuming over 290 watts/hour or electric irons with sprinkler consuming over 703 watts/hour
  • Electric bread toasters
  • Electric resistances for irons, furnaces, water heaters, etc.

excellente  réponse  paul  pas  permis

J'ai deja eu mon ptit fer ultra leger a Cuba et ensuite mon epouse a decouvert ce vaporisateur a eau chaude que j'apelle stemmer et je n'ai jamais eu de probleme mais bon...

Vrai....cependant.......:

"Cuba is a signatory country to the Convention on Customs Facilities for Tourism and Cuban national legislation complies with stipulations of the said Convention. Tourists are entitled to import as personal belongings items described as such in the text of the afore mentioned Convention on Customs Facilities for Tourism, which will be admitted into the country as a "temporary admission" with total relief of the payment of Customs taxes. This items must be re-exported on departure of the tourist. Among these articles are: video, film and photograhic cameras, hair dryers, electric shavers, portable radios and tape recorders. They may also temporally import portable personal computers (laptops) and their cellular telephones."

Cyberdom

Je ne connais pas grand chose en électricité, mais je crois que pour les fers à repasser c'est qu'ils demandent trop de 'jus'!  Y'a-t-il un électricien dans la place?

Pas de fer à repasser, vous pouvez en apportez un , l'électricité est le 110 v, mais vous savez, un petit pli par ci un petit plis par là...personne ne le verra...

Sylvie

Le mieux c'est un petit stemmer a vapeur en vente dans pleins de magasins,leger et defroisse bien les vetements

PAUL ! 

sérieux combien

Environs 25 dollards

merci beaucoup a paul et enyl pour les reponses rapides et precises.votre aide est tres apprecies.Glisser et Déposer

cubainbrun

Dis à Mme Cubainbrun de rouler les vêtements froissables dans la valise.  Les résultats sont étonnants.  Juste à les suspendre à l'arrivée. Glisser et Déposer

voir  réponse  a  10.01 enly

commenter
Répondre